Mitt foto
När jag var liten valde jag omsorgsfullt ut dem finaste stenarna från grusgången, höll dem i mina händer, skakade dem och frågade: "HUR MÅNGA BARN FÅR JAG NÄR JAG BLIR STOR?" Oskyldigt, barnsligt och obetydande. Då. Men ställer jag mig samma fråga idag som jag gjorde då är den allt annat än oskyldig, barnslig och obetydande. Inte hade jag någon aning om att det kunde bli så att man inte själv får bestämma över hur många barn man ska ha. Inte visste jag att jag ofrivilligt skulle hamna i en situation långt ifrån den barnrika villavägen som jag vuxit upp på. Och inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att jag skulle vara nära att dö, när jag skulle bli mamma. Detta är min historia om att Leva Vidare Utan Livmoder.

onsdag 13 juni 2012

Nya bloggläsare


Nya bloggläsare

För att bredda min läsarkrets och hitta fler som vill läsa min blogg har jag nu ”presenterat” den på familjeliv.se. Här har jag själv varit aktiv och skrivit eller läst i olika perioder. Har du inte själv varit inne där redan kan jag rekommendera dig den sidan, där finns i stort sett något för alla! 
Vill du hjälpa till att sprida mitt budskap om surrogatmödraskap och hur det kan vara att leva i min situation, tipsa gärna eller rekommendera min blogg för dina vänner och bekanta.
I morgon är det två veckor sedan jag startade min blogg. Det ska bli spännande att se hur många besökare sidan har fått då! 
Ha en fortsatt mysig kväll!



2 kommentarer:

  1. Vilken spännande och personlig blogg du har! Du ger bra information för oss som inte alls är insatta i hur det är att inte kunna få barn. Jag önskar er all lycka till på er väg mot ett syskon! Jag har registrerat min e-post så jag kan följa dina inlägg framöver. Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Otrolig stark kvinna du är! Blev tårögd och ledsen av din berättelse och du visar hur stark du är! Lycka till med allt för dig och din man! Önskar er allt gott!!

    SvaraRadera